Co warto wiedzieć przed rozpoczęciem współpracy z konsultantem ślubnym.

Konsultant ślubny zadba, aby Wasze wesele było niepowtarzalne, przedstawiając Wam różne koncepcje motywów przewodnich imprezy. Przejmie najbardziej czasochłonne oraz stresujące elementy związane z organizacją ślubu. Konsultant ślubny będzie z Wami cały czas w kontakcie, otwarty na Wasze propozycje i pomysły, kreujący dla Was wydarzenie zgodne z aktualnymi trendami ślubnymi. Dzięki takiemu rozwiązaniu będziecie mieć jedną osobę kontaktową, która będzie koordynowała pracę wszystkich dostawców, negocjowała dla Was warunki cenowe, pilnowała terminów i wymaganych dokumentów oraz zapewni Wam doświadczonych podwykonawców, będących specjalistami w swoich dziedzinach. Będziecie mieć pewność, że efekt końcowy zachwyci Was oraz wszystkich gości.

Oczywiście! Zadaniem konsultanta ślubnego jest pomoc Parze Młodej oraz przejęcie obowiązków związanych z organizacją ślubu oraz wesela. Wszystkie szczegóły możemy omówić za pośrednictwem telefonu, skypa lub wideokonferencji, a liczbę spotkań ograniczyć do niezbędnego minimum. Wszelkie formalności załatwimy również za pomocą poczty lub e-maila.

Im szybciej tym zdecydowanie lepiej 🙂 Związane jest to z dostępnością podwykonawców. Jeżeli jednak zgłosicie się do nas w ostatniej chwili, to staniemy na głowie, aby spełnić Wasze ślubne marzenia.

Jak  najbardziej. Nasza oferta jest elastyczna i dopasowujemy ją indywidualnie do Waszych potrzeb. Jeżeli posiadacie już zarezerwowaną salę, fotografa lub zespół, my zajmiemy się pozostałymi elementami.

W dniu ślubu konsultant będzie odpowiedzialny za dopilnowanie wszystkich szczegółów w miejscu zaślubin oraz przyjęcia weselnego. Już od rana będzie czuwał nad zadaniami podwykonawców (m.in. florystów, dekoratorów) oraz monitorował postęp prac, tak, aby wszystkie elementy zostały perfekcyjnie dopracowane przed przyjazdem pierwszych gości. Konsultant w trakcie imprezy będzie odpowiedzialny za jej przebieg zgodnie ze scenariuszem, współpracując z fotografem, zespołem, obsługą gastronomiczną oraz wszystkimi pozostałymi podwykonawcami. W razie ewentualnych problemów konsultant przejmie odpowiedzialność za ich rozwiązanie, tak, aby nie musielibyście się niczym martwić  w Waszym wyjątkowym dniu.

Po zapoznaniu się z Waszymi oczekiwaniami, przedstawimy Wam szacunkową ofertę obejmującą elementy, niezbędne do realizacji wydarzenia. W zależności od zakresu usług, jakimi będziecie zainteresowani, dopasujemy ją indywidualnie do Waszych potrzeb. Na tej podstawie ustalimy wspólnie ostateczny budżet, jaki możecie przeznaczyć na organizację wesela. Gwarantujemy Wam, że budżet nie zostanie przekroczony, a wszystkie usługi zostaną zrealizowane zgodnie z Waszymi oczekiwaniami.

Wynagrodzenie za usługi Konsultanta ślubnego jest ustalane indywidualnie dla każdej pary i jest zależne od zakresu usług i obowiązków, jakie zostaną powierzone naszej firmie.

Pierwsze spotkanie pozwala na zapoznanie się, poznanie Waszych oczekiwań i marzeń oraz przedstawienie naszych pomysłów i wizji. Nie zobowiązuje Was do podpisania umowy z naszą firmą. Jest to jednak świetna okazja do omówienia szczegółów dalszej współpracy. Po pierwszym spotkaniu prześlemy do Was naszą wstępną ofertę, na podstawie której będziecie mogli spokojnie podjąć ostateczną decyzję.

Dla par przebywających za granicą proponujemy rozmowę telefoniczną, wideokonferencję lub rozmowę za pośrednictwem skypa.

Jeżeli zdecydujecie się na podjęcie z nami współpracy prześlemy do Was umowę. Po jej podpisaniu rozpoczynamy organizację Waszego ślubu oraz przyjęcia weselnego.